Pean s nastavitelnym pritlakem

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 14 10:31:52 CET 2024

Hledejte reverzní pinzetu. Mam jich par, jednu i velikou, co do ni chytim i
15mm soucastku. Pravda je, ze je takove nelogicke ovladani a clovek s tim
chvili tape, ale zvyknout se da. Jinak obcas jsem si u peanu pomahal
gumickou provlecenou zkrz oba krouzky, drzel pak i vetsi predmety s
pritlakem jen sily te gumicky..