Pean s nastavitelnym pritlakem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 14 08:55:30 CET 2024

Zdravim

obcas potrebuji chytit neco drobneho co ma milimetrove rozmery.
Klasicky pean na to nefunguje - ten chyti dobre vec typu vlasec
ale jakmile ma v celistech neco co  ma treba 3-6mm tak ta sila
potrebna na domacknuti na zoubky je extremni a poskodi se objekt
nebo se ohne pean.

Hodilo by se mi neco co by melo pruzne celisti tak aby to stejnym
pritlakem drzelo ruzne velke objekty. Klasicke krokosvorky maji
malu silu a vetsinou blbe zakonceni celisti takze neudrzi zakulacene
veci. Chce to presnou celist s malymi vroubky jako mivaji peany.
Nebo neco jako jsou svareci kleste kde se to steluje sroubkem
ale v jemnejsim vydani.

Neznate jste neco takoveho ?