Multimetr Aneng 9002

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 13 13:20:13 CET 2024

...to tam popisuje, nezahraje ani 30 znaků:

"Neduh - pípák. Řízený procesorem, takže relativně pomalý. Použitelný je,
viděl jsem i horší, ale analogové mám raději, na tenhle dá práci zahrát CQ
i na 30 WPS :)"

To by mě zajímalo, proč to tomu digitálnímu pípæku tak trvá. Dělaj to
všechny...
To už někoho nenapadlo tohle řešit prioritně v tom programu? Snad lze
udělat nějaká berlička která by úplně jako první zjišťovala zkrát a pak
měřila ne?
Mám jednu starou žlutou sondu-multimetr od Votctraftu (blahé paměti od
kolegyJindry  Polívky ) - stále funguje. A ta to umí..Takže ne že to nejde.
To by někdo musel chtít to tam implementovat třeba i za cenu toho že by se
musel zvolit další rozsah. Tohle je tak důležitá funkce když člověk
ohmotává nějaké piny na konektoru a ten správný přejede protože pípáku to
trvá 🙈
Takže člověk má na stole další krám s obyčejným bzučákem 😡