sietova frekvencia a hodiny

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Únor 12 20:39:41 CET 2024

kedze cela siet v Europe je prepojena a tazko sa predstavuje ako by
jedna obec mohla mat ostrovnu elektrinu ked vedla buduju 380kV vedenie
mi neostava ine len pouzit pravidlo Occamovej britvy a spytat sa: Riso,
si si isty, ze sa Tvoja domacnost, alebo cela obec od 4.2. do 11.2.
nepohybovala rychlostou 11235700 m/s??

Zistis to tak, ze sa pojdes spytat susedov, ci aj im usli hodiny.