sietova frekvencia a hodiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 12 17:26:26 CET 2024

Docela mě to navnadilo udělat si nějaký monitoring.
Nemám žádné hodiny, řízené síti.
Takže  jestli si koupit nějaké stolní hodiny, řízené 50 Hz? Ale ty už
moc nevyskytují.
Nebo jestli to napsat do nějakého MCU a připojit k domácímu OrangePi, co
mi dělá automatizaci?
Nebo jestli to dokonce nechat rovnou čítat tím OPi?
On by snad na některých portech měl umět IRQ od GPIO vstupů.
Nezkoušeli jste  to někdo? Třeba na běžnějším RPi nebo jiném xPi?

PL