Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Únor 12 16:40:58 CET 2024

Ten nástroj je koupeny tu z webu kytary.cz, ale vypadá podobně jako ten od
Číňana :-). Dovnitř nevidím. Rukou se dá nahmatat něco kulatého,
prilepeneho a k tomu vede drát. Evidentně (co jsem videl) to nějak funguje
i s tou krabičkou v druhém odkazu. Ale právě, že "nějak". Otázka je, zda ta
krabička není určena pro jiné snímače. To jsem se nedocetl.