Re: Předzesilovač pro piezo snímač

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Únor 12 13:59:28 CET 2024

Jedná se o hudební nástroj "Kalimba" a uvnitř jsem nahmatal neco takoveho
(v mem pripade jeden snimac):

https://www.aliexpress.com/item/1005006019599957.html

V podstatě pořád mi na dotazy guitar amp atd. vyjíždí buď to co se zabuduje
přímo do kytary (akusticke) nebo krabička jejíž součástí je 6.3 jack.

https://www.aliexpress.com/item/1005006198604226.html

Jednak nevím zda třeba to co je určeno pro zabudování do kytary je určeno
pro tento druh snímače a pak v tom druhém případě by mi asi vadila
přítomnost te krabičky přímo na nástroji i když to by se asi dalo nějak
řešit, ale je to zase takove ohýbání...

Ale máte pravdu. Asi bude lepší se kouknout na modernější ověřenou
konstrukci, když už vím i diky vam co hledat.