Re: Jak řadu STM32 vybrat?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Únor 12 12:41:49 CET 2024

Pokud to ma byt do baterioveho zarizeni tak bych rozhodnuti odlozil o par
tydnu.

Dnes je ta L0 pro bateriove zarizeni asi nejvhodnejsi ze seznamu nize.
Pripadny prechod na jiny typ je ale u STM32 rady pomerne snadny.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
Komu: Konference HW news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 2. 2024 11:53:26
Předmět: Jak řadu STM32 vybrat?
"

Dále jsem hledal něco s 20-32piny, který aktuálně potřebujeme do bateriově
napájeného zařízení a vyskočilo mi toto:
STM32C011F6P6, Cortex-M0+
STM32G030F6P6, Cortex-M0+
STM32G031F6P6 , Cortex-M0+
STM32L010F4P6 , Cortex-M0+
STM32L010K4T6, Cortex-M0+
Stáhl jsem si STM32CubeMX, naklikal potřebné piny pro bateriově napájené
zařízení na ty poslední 2 typy a zdá se, že to vyhovuje.

Otázka tedy zní, je řada Cortex-M0+ dobré a perspektivní řešení na 10-15
let?

A pak samozřejmě mám další otázky:
- jaké vývojové prostředí
- jaký debugger a programátor - STLINK/V2?
- jak co nejrychleji začít?

Děkuji.

--
Martin Hanek