Re: Jak řadu STM32 vybrat?

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 12 12:28:23 CET 2024

Děkuji,
hledal jsem v SOS, TME, Farnell, Mouser a Digikey. Mají je skoro všude,
tak bych se podle toho mohl orientovat.
Žádný extra výkon nepotřebujeme a periferie pouze běžné, nic extra:
3xUART, I2C, SPI, externí přerušení, analogový vstup a nějaké vstupy a
výstupy.
DMA nepoužíváme, maximálně vlastní bootloader zapisující hlavní program
do flash paměti.

Pro to bateriové zařízení jsem našel STM32L010F4/K4, nucleo k tomu je
NUCLEO-L010RB. Pak z řady Cortex-M0+ v 64 pinech se nabízí G0.
Díky za tipy na IDE apod.

Martin Hanek