Re: Kalkulačky (Bylo jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Únor 12 11:21:52 CET 2024

Když už tady ta diskuse běží, přidám pár postřehů. Nevím jak ve Win, ale
v Linuxu (konkrétně v Ubuntu) je kalkulačka naprosto nepoužitelná
tragédie. Pak jsou různé ty textové utility jako je např. bc. Ale zase
musíte nastudovat jak to správně používat.
Takže na počítání čehokoliv se mi nejlépe osvědčil python. Pomocí sympy
lze odvodit vzoreček, jednoduše lze dosadit čísla a výsledek vypadne
rovnou. Můžete si udělat i tabulku výsledků pro různé hodnoty vstupních
parametrů a z toho třeba nějaký graf...

Mrazík