Re: Kalkulačky ( Bylo: Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Únor 12 10:23:03 CET 2024

Nedá mi abych neodpověděl opět do konfery.
Víte že to nedělám často ale taháky jsem si psal také a tím jsem se to
naučil že jsem je pak už vůbec nepotřeboval.
Tož tak a do školy už ne, 66+
Hezké dny všem.
Jindra Polívka