Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Únor 10 21:56:56 CET 2024

Nedávno jsem prodával staré krámy po dětech a nabízel vyzvednutí na
Florenci.
Psala mi paní co nemá čas si pro to přijít a potřebuje to poslat Balíkovnou,
že ji má hned vedle práce. A že pracuje na Sokolovské 3 (pro mimopražské -
Sokolovská 3 je na Florenci). Trochu jsme si popovídali a neustále se
opakovala. A ten translator taky není z nejlepších.

Kažopádně se jich ozvalo asi dvacet ...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: jozem na volny.cz
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 2. 2024 19:19:34
Předmět: Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké
jsou finty ?
"

Zdravím

Já nedávno prodával kolo. Komunikace šla přes WhatsApp a končila takhle:

Žiji v Těrlicko. Obávám se, že jste ode mě daleko. Mohl bych zajistit
doručení na vlastní náklady prostřednictvím DPD? Kurýr k Vám může přijet,
kdykoliv se Vám to bude hodit, nemusíte se starat o balení ani o nic jiného.
Doručení je zajištěno, je třeba následovat odkaz a potvrdit doručení a poté
obdržíte peníze.

Odkaz: https://dpdczech.orederes203.online/?DPD_ghost_kato6459

Tak jsem napsal, aby zaplatil na účet, kterého číslo dostal. Už se neozval.
Zajímavé bylo i to, že ho nechtěl vidět, nebo si jakkoli ověřit stav. V té
době toho bylo na bazoši i jinde hromada. Provedení jako přes kopírák.

Zeman