Re: OT: jak poznat "normálního" zájemce o inzerovanou věc / jaké jsou finty ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Únor 10 13:01:31 CET 2024

On 10.02.2024 12:50, Ondra wrote:

> Omlouvám se za OT.
>
> Už tady zaznělo několik fint, co se objevují na bazarech. Teď mám
> případ, kde si nevím rady. Co myslíte ?
>
> Mám pár inzerátů na použitou drobnou elektroniku.
>
> Napsal mi řek, že by měl zájem o 2 věci.
>
> Na každou je samostatný inzerát.
>
> Dotázal se, zda jsem ochoten to do řecka poslat a kolik by to poslání
> stálo.
>
> Napsal jsem mu, že by poštovný bylo asi tak 20eur a ať mi napíše jak
> se jmenuje omáčka jogurt a česnek.
>
> Odpověděl, že cena dopravy ok a že kontrolní otázka ho pobavila a
> [...]
"Jakoby" posle vic penez s tim, ze to vyzvedne jeho doprava, a posle
FALESNEJ! link na zasilkovku. Tam se proklikate, bude to chtit nejaky
"overeni" nebo "mikroplatbu" a odevzdate jim cislo karty, atd atd atd a
uz se vezete. Vzdy to potrebuje aktivni spolupraci obeti.

--
Jindroush<jindroush na seznam.cz>