RE: Nabíječka pro "ústní wapku"

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Únor 9 20:14:40 CET 2024

Jednu nabíječku na ústní sprchu z Lidlu mám volnou. (Reklamoval jsem přístroj, tak poslali nový i s nabíječkou.) Případně Vám ji mohu poskytnout. I když podle fotek z odkazu se přístroj trochu liší. Možná proběhla nějaké změna designu.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Friday, February 9, 2024 10:56 AM
To: Martin Zaruba
Subject: Nabíječka pro "ústní wapku"

Odešla mi nabíječka k nevadent Aku ústní sprcha NMD 3.7 D8 | Lidl.cz <https://www.lidl.cz/p/nevadent-aku-ustni-sprcha-nmd-3-7-d8/p100369969>

Většina lidí by to prostě vyhodila a vzhledem k ceně je to asi rozumné, ale stejně je mi to líto, když to jinak funguje a velmi dobře, ta věc prakticky vyhrála nad zubním kamenem.

Když ještě nabíječka fungovala, zkusil jsem dát na osciloskop cívku a zjistil jsem, že nabíječka dává krásně sinusový průběh o frekvenci 30kHz. Jenže je zalitá epoxidem. Nemá žádný transformátor, jde do toho přímo síťový kabel. Napadá Vás, jak to může být udělané, nemůže to být nic složitého vzhledem k ceně. Současně tomu nesmí vadit režim bez zátěže ale i magnetický zkrat. (Čouhá z toho plastový kolík, který je v ose cívky a dovedu si představit, že tam "někdo" dá třeba prstýnek.)

--

Martin Záruba