Re: poèítací AD pøevodník v PIC16F18015

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 9 14:18:26 CET 2024

To já se nehněvám, jsem naopak rád, že nejsem jedinej, kdo to nechápe.
Já se mezitím bavím tím, že si vytvářím defekty na ty části, které
chápu. Třeba tady na ten AD převodník:
https://microchipsupport.force.com/s/case/500V40000025289

Nebo tady na USART, respektive na chápání definic:
https://microchipsupport.force.com/s/case/500V400000259uM