Power banka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 8 20:33:22 CET 2024

Mám taky Houkavej P10, teprve 😊 6 a půl roku  Naopak ho nabíjím téměř výhradně rychlonabíjením (orig nabíječka) ráno během snídaně a baterka taky drží bez znatelného úbytku kapacity. Mají to prostě asi dobře udělané.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, February 8, 2024 5:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Power banka

No, mě se to taky nelíbí. Jo je ale  fajn, že když  mám vybito a mám někam jít, odjet, prostě krize. Než se obleču a zavážu si boty, mám telefon použitelnej.
Ale normálně pořád nabíjím také standardní nabíječkou co dá 1A - večer to tam připojím, ráno je nabito.
Poslední telefon Huawei P10 mi vydržel 7 let, o Vánocích výměna kvůli tomu, že firemní politika požaduje android 12 a výš..Telefon by normálně jel dál.
 Na novém fénu používám featuru, kdy se nabíjí jen na 80 procent, má to prodloužit životnost baterie.
Uvidíme, jestli dá alespoň těch 7 let.