Rotuer + NAS

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 8 20:03:16 CET 2024

Ked tak nad tym rozmyslam, planujem to aj tak dat pod TV lebo
na povodne miesto sa to uz nezmesti. A kedze som doteraz nenatrafil
na nic idealne kedze vsade pchaju intely I3, I5, I7 a celerony (TPD 6W co nie je zle ale frekvencia 1.1G)
tak rovno teda kupim nieco silnejsie a dam do toho aj CODI a pripojim k tomu TV.
Klasiku programy uz na tom nikto davno nepozera, netflix celkom nudi tak na tom aspon obcas pozriem
nieco zaujimave. Do samotneho  smart TV sa aj tak neda nic poriadne doinstalovat.

j.

From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Jindrich Fucik [fulda na seznam.cz]
Sent: Thursday, February 08, 2024 3:55 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Rotuer + NAS

Dnes je toho mraky. Všemožné zotacy a box PC. Já provozuje tohle:
https://www.umax.cz/umax-u-box-j42-nano/
Mohu si myslet, že je to český výrobek. Má to přátelskou spotřebu a je
to reálné PC, na kterém běží standardní distribuce.
Z tvojich požadavků to nemá 2 disky v mirroru. Ale celkem snadno najdeš
verzi s více M2 slotama.