Re: počítací AD převodník v PIC16F18015

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 8 18:48:23 CET 2024

[preposielam]

Ahoj,

takze Ta zaujima tabulka table 31-2 Computation modes... V nej je to
vysvetlene. Co sa tyka spustania, tak treba nakonfigurovat autotriger
a nastavit pocet vzoriek 0x100 - N_samples (???). A ta zavazna chyba
by mohla ist cez treshold a interrupt. Ale s tymito vecami Ti
neporadim. Mozno si pozriet nejake tie App. notes ku tomuto typu
prevodnika. Alebo si to skus poskusat sam, vecery su zatial este dost
dlhe... :)

Ako uprimne povedane, mne tie mody velmi nie su po chuti, ale som rad,
ze som sa z toho vysomaril aspon tak, ako som sa vysomaril... A trvalo
mi to velmi dlho. Pretoze to bolo tak napisane, ze som cital tri rozne
datasheety v priebehu niekolkych rokov. Ale mozno Ti este poradi
p.Vicek. On ten prevodnik skusal a malo by to ist najst v archive, co
zistil on.

A.

mno to že mohu přepnout převodník do basic režimu jsem si přečetl, ale
jsem spíš chtěl pochopit ty ostatní režimy. Motá se mi to, jaký průměr
to nakonec nacpe do ACC a kolikrát musím udělat spuštění. A jestli mohu
nějak říci, že teď se stalo něco zásadního a tak začneme znovu bez
průměrování.