Re: bipolární LED se dvěma piny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 8 15:52:14 CET 2024

Úkrok stranou: a co nějaká variace na chytrou RGB typu WS2812?
Pokud by daný pin na MCU uměl třeba SPI, tak je to i celkem bez práce.
A pak je možné dělat nejen 2 barvy, ale i všelijaké barevné efekty atd.

Ty WS2812 si pamatují poslední zobrazený stav. Takže se do nich nemusí
valit ta informace pořád, stačí ji tam jenom jednou zapsat při změně.

PL