Re: bipolární LED se dvěma piny

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 8 15:31:56 CET 2024

No to jde, ale na R je pak U poněkud na hranici a musí se pohlídat, aby
jas nebyl moc závislej na teplotě.

V současný době je navíc problém, že ani s těma odporama to často nejde
na 3V3. Prostě není splněno Uled+rezerva<Udd/2.

Předpokládám, že o tom je původní dotaz, že je potřeba invertor nebo
něco takového.

PH