Router se dvema radii jako Wifi klient i APcko soucasne

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 7 11:15:37 CET 2024

On Wed, 7 Feb 2024, Jindrich Fucik wrote:

> Třeba tahle hračka a USB WiWi dongle se tady prodává za pár korun, dá se do kapsy i s powerbankou:
> https://openwrt.org/toh/tp-link/tl-mr3020

Diky vsem za rady - to reseni s TP-Link TL-MR3020 se mi asi libi
nejvic - pekna mala krabicka s napajeni pres USB z powerbanky -
neco takoveho jsem hledal. Mate nejaky vyzkouseny usb wifi adapter
ktery s tim chodi ?