BT RX/TX z Hadexu

Středa Únor 7 10:38:05 CET 2024

Netušil jsem, že v tom obvodu je program. Jen jsem viděl, že ten obvod
má několik noh nezapojených a tak jestli to nebude pro nějaké
konfigurační propojky. Nenapadlo mě, že telefon se neumí připojit jako
Device, když je to pro vstup signálu. Takže párování musí proběhnout ze
strany telefonu a né ze strany té krabičky. Děkuju za vysvětlení. Aspoň
vím, co u podobných krabiček hledat v návodu.

Anděl