Algoritmicka - pocitanie impulzov

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Únor 7 10:05:55 CET 2024

Ten "spodek" je jasny, tj. tech 300 bitu, a pricitani vstupu a odecitani
'nulteho' bitu. Muze byt i kruhovy buffer, nemusi byt posuvny registr,
tam asi zalezi na tom, co je v FPGA levnejsi. Bezi na frekvenci 10Hz.

A to nad tim (coz je zcela mimo moji domenu, takze mozna budu uplne
placat)kdyby to bezelo na 2x10Hz, a mam dva bity pro zaznamenani pulsu a
dolu posilam OR z tech dvou bitu? Tim ani neztracim, ani nezdvojuji...
J.