Re: CL7708 - záhadný obvod ve wattmetru.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 6 14:18:31 CET 2024

V první řadě bych za chodu změřil, jestli je na tom napěťovém děliči
fakt tak minimální napětí (jen nějaké mV).
Tedy jestli jste se nějak nespletl s hodnotami těch odporů v děliči.
Je to totiž myslím trochu neobvyklé, že i na napěťovém vstupu to srazili
tak strašně nízko.

Pokud ano, tak pak by se asi to zvednutí napětí mělo dát takto udělat.
Ten vstup pak mají v podobně nízkém rozsahu napětí, jak to většinou bývá
jen na proudovém vstupu.
Takže by možná mělo být prakticky fuk, jestli byste zvedl napěťový nebo
proudový vstup.
A že byste to nějakými mV napětími oddělal, tomu se mi moc nechce věřit.
Nicméně je divné, že tam nedali nějaký ochranní sériový odpor, jako ho
dali na vstupy z toho bočníku.

PL