Archiv konference - bylo clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 5 16:28:12 CET 2024

Obecně asi ano. Ale zrovna informace z konference jsou občas trochu "řídké".
Myšleno, že celkový obraz se skládá postupně v průběhu vlákna z více
příspěvků.
Tak to uložení nějakého pilotního příspěvku, s jeho vhodným
pojmenováním, aspoň pro mě funguje nejlíp.
A že snad konference přežije i třeba jen ve formě nějakého off-line
archivu věřím.

Občas, v případě nějakého opravdu hutného příspěvku, nebo v případě
nějakých témat, které
jsou pro mě nějak zásadní, si udělám i lokální kopii.
Ale většina je formou těch odkazů. V čem se mi mimochodem i nejlíp hledá.

To všechno ale nic nemění na tom, že by bylo fajn, kdyby se lidi
podívali, jestli se jejich
maily v archivu ukládají správně a čitelně.
Za což všem předem děkuji.

PL