OT: clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Únor 5 11:52:36 CET 2024

Taky jsem si říkal, že podepsaného mailu bych si musel všimnout. A pak mě napadlo, že asi myslel tu serverovou anti-cosi další překážku v používání mailů.

A ano, Vy máte krásně podepsaný mail neznámým klíčem, stačilo by jen "Import Key". :)
P.