OT: clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Únor 5 09:52:31 CET 2024

jen se znovu zeptam. a tohle ma vliv na to , ze mi TB presune do
"nevyzadane" i kdyz globalni fitr na "hw_konferu" to kontroluje
prioritne pred "nevyzadanou" a nasledne nezabere/nefunguje filtr na
vyndani z te "nevyzadane" ?
jeste me napadlo, jestli neni problem, ze na ten email pasuji  dva
filtry a on si nevybere. mozna ten individualni filtr na jmeno dat az po
kontrole a presunuti do nevyzadane ?
t.
p.s pripadne muze mi nekdo napsat, jak ma udelny filtr na prispevky do
konfery v TB ? treba tam mam v nastaveni nejaky problem.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice
410 02