Re: OT: HW lepení v troubě?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Únor 5 09:34:41 CET 2024

Robia sa aj tesne nity, z ktorych ta "gulicka" nevypadava
https://www.fastena.sk/product/nity-trhacie-slepe-uzavrete-din-7337c/a2/107337c0.htm

Robia sa aj rozstepne nity (FIOR) - take, co sa rozlupnu do formy
4-liskoveho kvetu ako stonka pupavy (pampelisky) ,
rozlupovacie ( telo pozdlzne narezane napr. na 3 casti a nit sa rozide na
boky ako niektore hmozdinky a koniec zostane spolu,
 ... rozni vyrobcovia maju rozne nazvy

Plech v rure by som asi nelepil, pnutia z dovodu tepelnej roztaznosti mozu
byt celkom velke, teda vacsie, ako prilnavost lepidla/tmelu.

Dodo

ne 4. 2. 2024 o 13:53 Jaroslav Lukeš <lsh na wo.cz> napísal(a):