Re: OT: HW lepení v troubě?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 4 16:21:35 CET 2024

Dne 04.02.2024 v 15:49 Petr Simek napsal(a):

> Slysel jsem pribeh o cloveku kteremu zacaly reznout pate dvere pod zadnim
> sklem a dozvedel se ze zaruka neni na zreznuti ale na proreznuti :-)
> Takze nez se udela dira skrz tak zaruka v pohode uplyne...

V té době jsme měli i20, které zadní dveře naznačovali reznutí (po
pravdě spíš jako důsledek špatné práce se škrabkou na led) a když jsme
se chvíli před koncem záruky ukázali v servisu, technik se ani
neobtěžoval vstát, prohlásil, že má kalendář v pořádku a že chápe proč
jsme přišli a které komponenty chceme vyměnit. Namaloval si tečky do
připraveného formuláře a prostě je vyměnil.
Vlastně ho víc zajímalo, jestli auto budeme také rovnou prodávat, nebo
jestli ho budeme dál užívat sami. Že ten prodej je častější.