OT: clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 4 15:24:47 CET 2024

Ne, používají podepisování mailů, které konference nedokáže ohlodat,
takže mail vypadne jako podvržený. To se v rámci rozšiřování
certifikační mánie bude zhoršovat.