Re: OT: HW lepení v troubě?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 4 15:22:15 CET 2024

Cítím v tom mailu několik zajímavých protikladů. Třeba věta: "mám
záruku" a k tomu "výrobce mě prozatím poslal do @#$%^".

Po pravdě - na co máš tu záruku, když tě nechrání před proreznutím?
Každá automobilka uvádí záruku proti proreznutí na prvním místě a v
minulosti se předháněli, kdo napíše větší číslo.
Respektive - tvůj problém není proreznutí, ale špatná povrchová úprava.

Hele a co to je za výrobce, že proreznul ještě v záruce? Za dva roky
neprorezla ani škoda 105 parkovaná na sídlišti. Rád bych se mu v
nejbližších letech vyhnul.