OT: clenove konfery v nevyzadane poste + nefunguje filtr, treba Kozeluh, Simek a par dalsich

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 4 09:21:04 CET 2024

hezky den.
nekteri clenove konfery mi porad padali v thuderbirdu do nevyzadane
posty. nakonec jsem jim udelal samostatny filtr, ale nepomohlo to.
pokud filtr spustim rucne, tam mi vycisti/presune podle pravidel spravne
prispevky ze slozky nevyzadana do slozky hw_konfera, ale pri beznem
provozu mi porad zustavaji v nevyzadane. filtr je uplne stejny jako
vsechny co mi funguji, tedy s kontrolou pred zarazenim do nevyzadane atd.
a jen opet zminuji problem, kdyz se mi nezobrazuje u nevyzadane posty
pocet novych zprav, takze se vlastne ani nedozvim, ze je potreba neco
resit. to az podle obsahu odpovedi nekoho jineho v konfere, pak kliknu
na nevyzadanou postu a ona laskave ukaze aktualni stav, kde mam xx
polozek a mezi nimi i zpravy od "problemovych" clenu, kteri maji
samostatne pravidlo.
je nejaka moznost jak tohle zkusit odstranit ?
mam zafixovanou verzi 78.2.1 (64 bitu).
t.
p.s. a pak je tu kolega Lukes, ktereho prispevky musim rucne oznacit
jako prectene, protoze obycejne odkrokovani kurzorem je na nej neucinne :-)