Rezanie plexiskla (filter na displej)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Únor 4 00:45:10 CET 2024

Hele, když je tedy drbeme... 😊 Mě naposledy taky naštvali, takže už tam nic neobjednávám. Jen ne kvalitou, ale jednáním. Poslali mi cenovou nabídku a dopravné bylo uvedeno textem, že bude účtováno podle skutečných nákladů. Já ho chtěl vědět předem, abych se pak nedivil. Aspoň přibližně. Byly to plechové díly, klidně to mohli poslat na paletě. Netušil jsem, jakým způsobem budou odesílat. Ženská nebyla schopná nic říct. Oni umí vypočítat cenu materiálu i obrábění, to jako jo, ale neumí spočítat dopravné. Přitom vědí rozměry i hmotnost. Po dvacetiminutovém dohadování se jsem objednávku zrušil. Ještě jsem byl za podivína, který chce vědět, jestli dopravné bude stovka nebo tisícovka. To bych se taky nemusel doplatit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Procháska
Sent: Saturday, February 3, 2024 11:01 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Rezanie plexiskla (filter na displej)

Úplně stejná zkušenost :-) Hezký nápad, chytrý software, ale kvalita jim nic neříká. Jednou výpalek zarovnali k okraji tabule plechu (to muselo dát víc práce než ho prostě ojet laserem celý), takže jedna hrana byla obouchaná a orezlá, ještě se hádali ohledně reklamace. Hodil jsem to šrotu a už od nich nic neobjednávám.

Aleš Procháska