Re: Takový začátečnický dotaz k Home Assistant

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Únor 2 17:24:16 CET 2024

Zdravím,

no se sensory Tuya žádné zkušenosti nemám, ale pokud správně chápu tohle:

https://www.home-assistant.io/integrations/tuya/

měl by jít celý ten jejich systém do Home Assistantu nějak zaintegrovat.
A pak by nejspíš stačilo nainstalovat si HA také pro Android a
zobrazovat si to na něm, podobně jako já mám HA také na mém iPhone.
Asi to bude časově schůdnější, než psát appku pro Android. Výhodou by
mimo jiné bylo to, že HA umí i jiné sensory přes Zigbee a/nebo WiFi.

Zdraví PavelK