Re: Takový začátečnický dotaz k Home Assistant

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Únor 2 12:03:39 CET 2024

Díky moc,
to bylo přesně to nakopnutí jaké jsem potřeboval. Já vůbec netušil, že
něco takového v HA existuje.

A už to funguje. Kdyby někdo něco podobného řešil, jde to jednoduše takto:

type: entity
entity: sensor.esphome_web_a567a4_oven_temperature
card_mod:
   style: |
     .value {
       font-size: 34px !important;
       font-weight: bold;
     }
     ha-card {
        {% if
states('sensor.esphome_web_a567a4_oven_temperature')|float(default=0) <=
states('input_number.temperatureslider1')|float(default=0) -%}
        color: green;
        {%- else -%}
        color: red;
        {%- endif %}
     }

a dokonce je za podobným účelem v Developer Tools nástroj Template který
umožňuje si podobné výrazy odladit. :)

Paráda, díky moc

Zdraví PavelK