Re: Náhrada CR2032 pomocí LIR2032

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 2 10:46:11 CET 2024

Už jenom podle místa, kde se to prodává bych řekl, že je to dobré tak
akorát na zálohování RTC hodin k arduinu, kde si k tomu ubastlím ještě
nějakou minimalistickou "nabíječku/udržovačku".
Vlastně nedávno jsem tu zmínil čínský power management AXP209, ten pro
ně má také podporu na úrovni udržování RTC.