Re: čínský displej

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 2 10:04:12 CET 2024

Jasně že na hraní. Je tu snad někdo, kdo si kupuje v na čínském tržišti
něco, na čem chce založit svůj business?

Složité to rozhodně není, v podstatě to není o mnoho složitější než
normální multiplexing. A vzhledem k tomu že "Charlie M. Allen" vymyslel
třístavový multiplexing pro Maxim Integrated, tak je pro něj i celá řada
hotových součástek. (což zase kazí to kouzlo s málo nožičkama)