Re: Náhrada CR2032 pomocí LIR2032

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Únor 1 23:08:46 CET 2024

Já jsem s tím laboroval. Po nabití opravdu 4,2V.
 Do těch malých LED svíček to funguje ale kapacita je mizerná, odhadem tak
pětinová oproti CR2032.
Pak jsem to používal v takovém tom Bluetootch majáčku na klíče. Nejprve
nabíjel na 3,8V , ale výdrž tak 2-3 dny, při plném nabití tak 5 dnů.
CR2032 měsíc.
Teď tu leží na poličce. Ta kapacita je mizerná.
Pro zařízení, kde je opravdu malinký odběr  a CR2032 vydrží dlouho to nemá
smysl.
A do zařízení co žerou, že CR2032 vycucnou rychle je Li2032 špatná náhrada.
To možná tak, kdyby se nemusel ten penízek vyndavat a dobíjel by se třeba
indukčně na věšáku.
Ale ta manipulace je vopruz.

Jo v šupleře mi to nešlo - svítily všechny segmenty. Až při cca 3,8 V to
začalo být čitelné.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>