Re: Snížení podpory výstavby FVE

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 1 19:18:49 CET 2024

Ne. Chápu to takto:

Kdybych si to chtěl zařídit teď, musel bych tu šílenou částku platit za
to, aby mi PREdistribuce nainstalovala elektroměr s průběžným měřením,
komunikovala s ním a data z něj pak posílala dodavateli, aby mi mohl
účtovat za spotové ceny.

Ale od června nebo tak nějak (dohledejte si výše v diskuzi), budu mít
nárok na ten samý elektroměr zdarma a pak začne mít smysl si pořídit
spotový tarif a konat výšeuvedeným způsobem.

PH