Re: Snížení podpory výstavby FVE

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 1 17:57:03 CET 2024

No, klíčová informace z tohoto vlákna je, že kdo má nad ňáký MWh za rok,
bude mít od poloviny tohoto roku nárok na průběžné měření zdarma. :-)
Takže prostě budu topit, nebo se půjdu koupat, když je elektřina co
nejlevnější a ušetřím, protože většina spotřeby bude za podprůměrnou
cenu a další náklady nepřibudou.

PH