Re: Snížení podpory výstavby FVE

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Únor 1 00:58:46 CET 2024

Když jsem to počítal, tak nejlepší je to využít BEZ DOTACÍ na ohřev TUV
a část domu jako ostrov s baterkama. Baterky lze dobíjet pouze
nabíječkou s pohyblivým přívodem, aby to splňovalo požadavek
distributora na ostrovní systém. Mělo by to srazit spotřebu tak na polovinu.

Klimatizace v létě je "zadarmo", ale v zimě, pokud bydlíte tak do 2
kiláků od řeky, jako topení je to ekonomicky bez šance kvůli neustálému
odmrazování.

Já nevím proč si ty klimy když už umí topit, nehlídají rosný bod a
nepřizpůsobí tomu fučení větrákem a odebírané teplo.