Re: Elektromobily - obousměrné DC nabíjení a vše kolem

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Duben 30 18:21:16 CEST 2024

tak robo_sekacka bude fungovat v uplne jinem rezimu, nez
cloveko_sekacka. cas sekani neni priorita a pak je rezim spis trvale
udrzovani pazitu, nez cekani az trava preroste, protoze cloveku se
nechtelo. pak je to i idealni rezim pro baterky, kde neni protreba je
nejak mucit a pozadovat velke jednorazove vykony. klidne si radeji
vicekrat jen poladi konecky travy a zbytecne se nepoti :-)
t.