Výběr 3D tiskárny

Jan Jirousek halen na seznam.cz
Úterý Duben 30 15:05:55 CEST 2024

Dobrý den,

mohu se tedy zeptat na reálné zkušenosti s tiskárnou Kingroon KP3S Pro V2? Jak to tiskne a jaké jsou dojmy? Případně jinou alternativu?

Momentálně mám starou bowdenovou Zonestar, kde jsem si modifikoval extrudéry na dual-magnetic, udělal projekt:
https://www.thingiverse.com/thing:2815697
abych mohl tisknout barevně, ale spíš toto řešení využívám tak, že na levé straně mám trysku 0.25 a vpravo 0.4mm a je to praktičtější, než přehazovat trysky.

Bowdeny mě točí, prodlužuje se doba tisku kvůli retrakci a i když mám tiskárnu přišroubovanou a zpevněnou, tak to není ideální, dělá se ghosting a i když některé výtisky jsou fajn, s jinými bojuju.

Honza

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.