Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Duben 29 21:38:27 CEST 2024

Tak stran té výroby trafa na zakázku se mi začaly vracet první
upřesňující dotazy. Většinou to bylo celkem jednoduché zodpovědět, ale
jeden dotaz mně poněkud vyvedl z míry, protože navrhování zdrojů
skutečně není můj denní chleba.

Otázka zní "Vývod ze stínění přepojit na zemnící svorku anebo navařen na
vrch anebo na šroub z boku trafa?"

Jakkoli chápu, co otázka znamená, naprosto netuším co je vhodné či
vhodnější. Prozatím jsem odpověděl, že šroub z boku trafa bude fajn. Ale
jen proto, že to ve mně budí dojem takového neutrálního řešení se kterým
se pak mohu rozhodnout, co dál podniknu.

Co je vlastně v případě jednoduchého zdroje +5V a +/- 15V nejlepší ?
Podotýkám, že jsem se zatím nerozhodl, jestli se zdroj vejde do krabice
s tím GPS a ani nevím, jestli krabice bude kovová (z GM Electronic) nebo
plastově/kovová (od Conrada).

Pokud by byl zdroj od GPS oddělen, tak by zdroj byl v nějaké čistě
plastové krabici, protože mi to přijde bezpečnější a GPS v kovové
krabici kvůli stínění.

Zdraví PavelK