Re: Dívky a elektronika

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 29 17:27:11 CEST 2024

Asi už stárnu. Strojů jsem si všimnul, už když jsem si to pustil pošesté...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Fucik" <FULDA na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 29, 2024 5:01 PM
Subject: Re: Dívky a elektronika

Takhle se zeptám - ty asi neznáš Naomi Wu?
https://www.youtube.com/@Naomi-Wu/videos?view=0&sort=dd&shelf_id=0

Třeba její videa ja ke správně pájí?
https://www.youtube.com/watch?v=-g4DgOLSKfg

Nebo jedno ze série - když se budete dobře koukat a pustíte si to alepoň 3x,
uvidíte v dáli i stroje na výrobu plošňáků:
https://www.youtube.com/watch?v=r5hrP5iMTmM

---------- Původní e-mail ----------