RE: Dívky a elektronika

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Duben 29 16:40:05 CEST 2024

Snad nepobouřím já tebe, když ti napíšu, že sedím na židli v tureckém sedu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
https://www.clexpert.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, April 29, 2024 2:15 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dívky a elektronika

Taky jsem se na to podíval (teda jenom jsem to přeskákal).

Na mě pro změnu víc působilo to, že byla šikovná, ale byla to ženská.
Pokud tam byl detailní pohled na hrot páječky, tak to poznat nebylo. Ale pokud byl celkový pohled když něco brala do ruky a manipulovala s tím, tak to prostě ... byla ženská.
Pohybová kultura ženských je jiná. A popravdě zrovna v dílně mi k té práci spíš sedí pohybová kultura chlapů.
Už jen to, jak seděla za pracovním stolem s nohou přes nohu bylo zvláštní. Uměli byste si představit tak sedět v práci za stolem, když každou chvíli musím něco hledat na opačném konci stolu nebo dokonce dílny atd.?

Takže za mě: koníčka má pěkného, ale přece jen možná trochu nepřirozeného.

PL

PS. Kdybych se nebál všeobecného odsouzení, tak bych napsal tip na mou oblíbenou P-herečku Hothandyman. Ta točí svá péčka tak, že vyrábí například stůl, postel nebo třeba obkládá koupelnu v hodně nedostatečném oblečení. A ta když vezme nějaký nástroj do ruky, tak z toho mám pocit, že tak by to dělal i chlap.

PPS. Pokud jsem někoho pobouřil, tak sorry.