Dívky a elektronika

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pondělí Duben 29 00:10:16 CEST 2024

Zdravím,

je fakt, že mně osobně by to nemělo až tak překvapovat, protože dcera je
absolventka ČVUT FEL a nebyla v ročníku ani zdaleka jediná. Nicméně že
budu sledovat na YT zhruba dvacetiletou slečnu, jak zručně pájí destičku
s hardwarovou modifikací do padesát let staré herní konsole je věc
kterou jsem opravdu nečekal.

Kdyby mně někdo před čtyřiceti lety řekl, že v roce 2024 se bude dát
sledovat video přes síť mnoha počítačů, které se říká Internet,
považoval bych ho nejspíš za snílka či fanouška sci-fi. Kdyby mně ovšem
někdo tehdy řekl, že v roce 2024 se budou mladé dámy hrabat v herních
konsolích, měl bych ho za blázna.

A ona je to pravda. A je to dobře. Čím víc děvčat se věnuje exaktním a
technickým oborům, tím lépe.

https://www.youtube.com/watch?v=YdQlz5asylc

Zdraví PavelK