Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 27 09:19:00 CEST 2024

Já ty kosky používám. Vždy dvě, primáry v sérii, sekundáry paralelně. Takto
je to použitelné velmi dobře i pro různé audioaplikace. Je samozřejmě třeba
počítat s polovičním výstupním napětím. Nesporná výhoda těch kostek je, že
se nechají koupit za zlomek ceny po platech na různých burzách Aukro atd.