Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pátek Duben 26 22:05:28 CEST 2024

Jenom odbocka - maji tyhle firmy dnes vubec nejaky odbyt? Ja uz dlouho v
konstrukci nevidel klasicky transformator. Mozna se najdou pripady, kde
to ma opodstatneni ale zase vzhledem k dnesnimu bordelu v siti, ma to
smysl? Neni lepsi vyfiltrovat a usmernit sit a pak to menicema na
frekvencich MHz upravit?