Re: Výroba transformátorů na zakázku ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 26 19:42:57 CEST 2024

Díky,
tuhle firmu už mi doporučil jeden kolega z konference.
Napsal jsem jim poptávku, tak uvidíme po víkendu, co odepíšou. Já jsem
už předtím psal firmě, která pro mně vyráběla nějaké toroidní
transformátory někdy před cca. 20 lety, ale ti mně s politováním
odpověděli, že od té doby pokročili směrem k větším zakázkám a že cokoli
pod 20 kusů je pro ně nezajímavé. :(

Zdraví PavelK